XXLofoten
XXLofoten fargekart
Sisu Design lab

Om prosjektet:

XXLofoten her gjennom et tiår markert seg som en av landets fremste aktører innen opplevelsesbasert reiseliv. Navnet i seg selv har blitt en etablert merkevare, og virksomheten har ekspandert og spredt seg ut over de opprinnelige rammene. Formålet med rebrandingen er å gi dagens XXLofoten et oppdatert utseende; spisse kommunikasjonen og gjøre uttrykket mer forsterket og fleksibelt. Gjenkjennelsen fra det røffe uttrykket som har vært ved bedriften har blitt tatt med videre og videreforedlet, og typografien er tydeligere.

Naturen – XXLofotens hovedarena, er full av kontraster. Fargepaletten er utarbeidet med utgangspunkt i kontrastene man finner i Lofoten året rundt. Stripen med fargespekteret kan fungere som et lite innsyn i den verdenen som venter når man mønstrer på eventyr med XXLofoten.

Oppdragsgiver:

XXLofoten

År:

2015

XXLofoten
XXLofoten
Kontakt oss

Send oss gjerne en e-post hvis du har spørsmål eller ønsker å avtale et møte. Vi tar kontakt med deg opp så snart vi får anledning!

Not readable? Change text. captcha txt
Sisu Design labSKREI Opplevelsessenter